Historie

Eerstestap.nl kent de financiële markt door en door. Wij hebben expertise op gebouwd rond klantgedrag voordat we met Eerstestap.nl begonnen zijn. Eerstestap.nl helpt klantorganisaties al ruim 8 jaar om hun klantprocessen te vernieuwen en optimaliseren. Het gaat hierbij om financieel advieskantoren, banken, verzekeraars, pensioen aanbieders en adviesketens. Onze focus ligt zowel bij u als uw klant. Wij zorgen ervoor dat uw doelstellingen gehaald worden en dat uw klant de geboden service afneemt en als prettig ervaart.

De consument betrekken bij complexe zaken

Bij processen op het gebied van geld en gezondheid, gaat het voor de consument vaak om ‘life changing moments’, want iedere beslissing heeft mogelijk grote gevolgen. Geldzaken hebben een hoge impact op ieders leven, maar heeft vaak niet de interesse van de consument. Consumenten geven aan dat ze processen die te maken hebben met geld vaak erg onoverzichtelijk en complex vinden. Wij hebben inmiddels bewezen dat dit niet zo hoeft te zijn.

Onze passie is het om processen voor elke consument zo gemakkelijk en laagdrempelig mogelijk te maken, dat zij aan board blijven ook bij complexe, saaie onderwerpen. Onze tooling kent mooie rapportcijfers; 8,7 voor klanttevredenheid en 85% geactiveerde klanten. Voor een sterk groeiend aantal klantorganisaties, bewijzen we dat onze tooling werkt, voor u en uw klanten.

Meer keuze, minder kosten

Het model waarbij de medewerker een klant bij de hand neemt en deze van A tot Z helpt het hele proces af te maken, is onhoudbaar.

Consumenten verwachten keuze en willen 24/7 service. Ze willen zelfstandig online de nodige stappen in het proces voltooien en hiermee besparen op tijd en kosten. Of kiezen er toch voor om alles over laten aan een medewerker. Nieuwe bedienmodellen zijn daarom noodzakelijk. Nieuwe verdienmodellen voor de klantorganisaties ook.

Smartbots i.c.m. ons Flowcore platform biedt klantorganisaties de mogelijkheid klantprocessen te automatiseren met alle voordelen die daar bij horen; High tech gecombineerd met High touch.

Grip op klant en proces

Onze Smartbots zijn ontwikkeld om allerlei klantprocessen online af te handelen. Voorbeelden zijn:

  • ontzien van back office en adviesafdeling
  • 24/7 service verlening
  • online adviesvoorbereiding
  • openen beleggersrekeningen
  • kennis en ervaringstoetsen
  • online productchecks

Deel eenvoudig een Smartbot 1 op 1 met uw klant, via uw website of via een persoonlijke, beveiligde online omgeving. Registreer wat de klant met de inhoud ervan doet. Koppel het klantproces aan uw website, CRM, dossier en databases. Leer van uw klanten door de uitgebreide rapportage mogelijkheden en verrijkte data!

Door de combinatie van onze Smartbots met ons platform, FlowCore, combineren wij alle ‘best of class’ elementen, die nodig zijn om klantprocessen succesvol door een consument online te laten doorlopen.

Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen?

neem contact op